Functie
Wil jij apothekers elke dag met een lach te woord staan en hen ondersteunen bij problemen? Dan kan jij wel eens de geknipte persoon zijn voor ons customer service team! KLAV is een dienstverlenende organisatie voor apothekers en wil apothekers ontzorgen door een zo breed en volledig mogelijk pakket aan diensten aan te bieden. Daarom zoeken wij een
enthousiaste
en
klantgerichte
medewerker die aan de slag wil gaan als Customer Service Advisor.
Hoe jouw werkdag eruitziet
-
De dag start met een koffie waarbij je even bijpraat met collega’s.
-
Je handelt je openstaande berichten en tickets af.
-
Je vliegt vervolgens in jouw
administratieve taken
: je bereidt facturaties voor, volgt de inschrijvingen van onze volgende infoavond op en je houdt onze klantengegevens up-to-date.
-
Je staat paraat om inkomende
telefonische vragen
van onze apothekers snel en correct te beantwoorden: je bent hun eerste aanspreekpunt voor alle mogelijke vragen en uiteenlopende onderwerpen zoals terugbetaling, juridische kwesties, actualiteiten en beroepsevoluties.
-
Je zoekt zelf naar informatie om de apotheker met een volledig antwoord of advies te kunnen bijstaan in zijn dagelijkse praktijk, waarbij je net dat extraatje kan bieden.
Jouw profiel
Jouw profiel
·
Je hebt ervaring binnen
de apothekerswereld
;
een
diploma Farmaceutisch-Technisch Assistent
is een groot pluspunt.
·
Je bent een vlotte en
klantgerichte
spreker.
·
Je weet je zowel in het
Nederlands
als in het
Frans
vloeiend uit te drukken en beschikt over goede schriftelijke communicatievaardigheden.
·
Relevante werkervaring binnen
customer service
en/of
adviesverlening
is een troef maar je motivatie is des te belangrijker!
·
Je bent een initiatiefnemer die
nauwkeurig
en
gestructureerd
te werk gaat, en administratieve taken van A tot Z opvolgt en afhandelt.
·
Je vindt het een uitdaging om
complexe vragen
te doorgronden.
·
Je bent bereid om regelmatig
permanentie
te voorzien tot 18u.
·
Je bent vlot in het gebruik van
courante PC-toepassingen
(Word, Excel, Outlook, Teams…).
-
Je kan jezelf helemaal vinden in onze kernwaarden:
-
Verantwoordelijkheid nemen
: problemen vastpakken en niet doorgeven.
-
Samenwerken
: in team zoeken naar mogelijkheden of oplossingen.
-
Out-of-the-box denken
: zoeken naar alternatieven om problemen op te lossen.
-
Efficiënt werken
: structuur en planning is key.
-
Klantgericht
: werken in functie van de noden van de klant.
-
De vraag van een dienst (zorgeenheid) of persoon met zorgbehoefte identificeren (farmaceutische bereiding, verstrekking van geneesmiddelen, materiaal, ...)
-
Het dossier van de persoon met zorgbehoefte medisch-administratief opvolgen
-
Klanten adviseren en informeren over producten
Producten verkopen
-
Stagiairs apotheekassistenten en nieuwe medewerkers begeleiden
Aanbod
Wat wij jou bieden
-
Een voltijdse functie van onbepaalde duur (40u/week en 13 ADV-dagen per jaar).
-
Een
marktconform loon
met extralegale voordelen
(hospitalisatieverzekering, maaltijd- en ecocheques, vergoeding woon-werkverkeer, eindejaarspremie en een laptop).
-
Een
flexibele werktijdregeling
én mogelijkheid tot
telewerk
voor een gebalanceerde combinatie tussen werk en privé.
-
Een
warm team
waar plaats is voor een grapje of het delen van persoonlijke avonturen.
-
Interne opleidingsmogelijkheden, de nodige uitdaging, verantwoordelijkheid en ruimte voor initiatief.
-
Een familiale werkplek in Hasselt in een
filevrije omgeving
– nooit meer gestresseerd op het werk aankomen dus!
Solliciteren
Lissa Van de Voorde
011 28 78 00
hr@klav.be