Job 2 van 2


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Advisor


Functie

Wil jij apothekers elke dag met een lach te woord staan en hen ondersteunen bij problemen? Dan kan jij wel eens de geknipte persoon zijn voor ons customer service team! KLAV is een dienstverlenende organisatie voor apothekers en wil apothekers ontzorgen door een zo breed en volledig mogelijk pakket aan diensten aan te bieden. Daarom zoeken wij een enthousiaste en klantgerichte medewerker die aan de slag wil gaan als Customer Service Advisor.

Hoe jouw werkdag eruitziet

  • De dag start met een koffie waarbij je even bijpraat met collega’s.
  • Je handelt je openstaande berichten en tickets af.
  • Je vliegt vervolgens in jouw administratieve taken : je bereidt facturaties voor, volgt de inschrijvingen van onze volgende infoavond op en je houdt onze klantengegevens up-to-date.
  • Je staat paraat om inkomende telefonische vragen van onze apothekers snel en correct te beantwoorden: je bent hun eerste aanspreekpunt voor alle mogelijke vragen en uiteenlopende onderwerpen zoals terugbetaling, juridische kwesties, actualiteiten en beroepsevoluties.
  • Je zoekt zelf naar informatie om de apotheker met een volledig antwoord of advies te kunnen bijstaan in zijn dagelijkse praktijk, waarbij je net dat extraatje kan bieden.

Jouw profiel

Jouw profiel

· Je hebt ervaring binnen de apothekerswereld ; een diploma Farmaceutisch-Technisch Assistent is een groot pluspunt.

· Je bent een vlotte en klantgerichte spreker.

· Je weet je zowel in het Nederlands als in het Frans vloeiend uit te drukken en beschikt over goede schriftelijke communicatievaardigheden.

· Relevante werkervaring binnen customer service en/of adviesverlening is een troef maar je motivatie is des te belangrijker!

· Je bent een initiatiefnemer die nauwkeurig en gestructureerd te werk gaat, en administratieve taken van A tot Z opvolgt en afhandelt.

· Je vindt het een uitdaging om complexe vragen te doorgronden.

· Je bent bereid om regelmatig permanentie te voorzien tot 18u.

· Je bent vlot in het gebruik van courante PC-toepassingen (Word, Excel, Outlook, Teams…).

  • Je kan jezelf helemaal vinden in onze kernwaarden:
    • Verantwoordelijkheid nemen : problemen vastpakken en niet doorgeven.
    • Samenwerken : in team zoeken naar mogelijkheden of oplossingen.
    • Out-of-the-box denken : zoeken naar alternatieven om problemen op te lossen.
    • Efficiënt werken : structuur en planning is key.
    • Klantgericht : werken in functie van de noden van de klant.
  • De vraag van een dienst (zorgeenheid) of persoon met zorgbehoefte identificeren (farmaceutische bereiding, verstrekking van geneesmiddelen, materiaal, ...)
  • Het dossier van de persoon met zorgbehoefte medisch-administratief opvolgen
  • Klanten adviseren en informeren over producten
    Producten verkopen
  • Stagiairs apotheekassistenten en nieuwe medewerkers begeleiden

Aanbod

Wat wij jou bieden

  • Een voltijdse functie van onbepaalde duur (40u/week en 13 ADV-dagen per jaar).
  • Een marktconform loon met extralegale voordelen (hospitalisatieverzekering, maaltijd- en ecocheques, vergoeding woon-werkverkeer, eindejaarspremie en een laptop).
  • Een flexibele werktijdregeling én mogelijkheid tot telewerk voor een gebalanceerde combinatie tussen werk en privé.
  • Een warm team waar plaats is voor een grapje of het delen van persoonlijke avonturen.
  • Interne opleidingsmogelijkheden, de nodige uitdaging, verantwoordelijkheid en ruimte voor initiatief.
  • Een familiale werkplek in Hasselt in een filevrije omgeving – nooit meer gestresseerd op het werk aankomen dus!

Solliciteren

Lissa Van de Voorde
011 28 78 00
hr@klav.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht